Treningi personalne

Trening personalny w Krakowie

Oferta planów diety i suplementacji

 

Droga Koleżanko! sylwetki nie poprawisz samymi ćwiczeniami

Drogi Kolego! nie pytaj mnie jak ćwiczyć brzuch by mieć kaloryfer

Odpowiedź znajduje się w naszej kuchni!

Zmień swoje nawyki żywieniowe, to aż 70% sukcesu!

Planowanie diety

Wiele osób chcących osiągnąć zgrabną sylwetkę czy poprawić jej proporcje decyduje się na zwiększoną aktywność fizyczną. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że nawet najcięższy trening i najlepsze chęci nie pozwolą osiągnąć zamierzonych efektów bez odpowiedniej i zbilansowanej diety. Osoby, którym zależy na kompleksowym działaniu, powinny więc skorzystać z pomocy dietetyka. Specjalista podpowie w jaki sposób zmienić sposób odżywiania i jakie produkty wybierać, aby ciało przeszło szybką, a jednocześnie zdrową metamorfozę. Kluczową kwestię odgrywa tu poznanie zasad działania organizmu oraz skupienie się na czynnikach pozwalających czuć się dobrze, mieć dużo energii i nie tracić dobrego nastroju.

Osobom decydującym się na współpracę zapewniam szczegółowe wyjaśnienie ważnych funkcji pełnionych przez konkretne składniki odżywcze w diecie oraz obliczenie dziennego zapotrzebowania na kalorie w zależności od wykonywanego wysiłku fizycznego i prowadzonego trybu życia. Prezentuję również wiele przykładowych przepisów na smaczne i zdrowe posiłki do przyrządzenia w domu albo ich odpowiedniki, jakie można zjeść w restauracjach. Dokładnie omawiam techniki przygotowywania potraw, a dodatkowo proponuję suplementy wspomagające dietę. Analizuję również i wyjaśniam błędy w dotychczasowym sposobie żywienia.

Zdrowe potrawy wcale nie muszą być niesmaczne ani trudne w przygotowaniu. Wychodzę z założenia, że nawet najlepsza dieta, jeśli nie będzie łatwa w utrzymaniu, nie przyniesie żadnych efektów, dlatego moje plany żywieniowe są łatwe w realizacji.

Co mogę zaproponować w ramach współpracy?

  • Ułożenie urozmaiconego planu żywieniowego,
  • Pomoc w zmianie nawyków żywieniowych,
  • Analiza nawyków żywieniowych i wprowadzanie stosownych korekt,
  • Pomoc w doborze odpowiednich suplementów diety,
  • Monitorowanie postępów i wprowadzanie wszelkich niezbędnych korekt żywieniowych,
  • Nauka komponowania zdrowych potraw,
  • Pomoc przy wyborze najbardziej wartościowych produktów.
  • Pomoc przy zakupach odpowiednich produktów,
  • skuteczne czytanie etykiet produktów
  • wybieranie dobrych produktów bez przepłacania,
  • nauka gotowania potraw szybko i smacznie dla Siebie i (lub najbliższych)
trener personalny Kraków

Aktywność ruchowa osób starszych ma na celu :

  • poprawiać wydolność tlenową,
  • wzmacniać siłę mięśni,
  • poprawiać gibkość, równowagę i koordynację ruchów.

Dobór aktywności ruchowej jest indywidualny. Zależy on przede wszystkim od stanu zdrowia danej osoby oraz od stopnia sprawności fizycznej. 

Wysiłek fizyczny regularnie stosowany, indywidualnie dobrany zestaw ćwiczeń pod okiem kompetentnego trenera to dobra droga do Twojego sukcesu którym jest zdrowie a także lepsza jakości życia codziennego :)
Tak forma ćwiczeń to połączenie treningów ogólnorozwojowych, siłowych i stretchingu. Pamiętaj, że aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko zawałów serca, miażdżycy, zwiększa ruchomość stawów, przeciwdziała osteoporozie i cukrzycy.
Przed rozpoczęciem treningów skonsultować się z lekarzem i odbyć badania kontrolne które zapewnią nas o braku przeciwwskazań do podjęcia treningów.

 

Trening Mobility - (rozbijanie zgrubień na mięśniach)

Trening mobility to system stworzony w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobieganiu kontuzjom i poprawy ruchomości, elastyczności mięśni, ścięgien, stawów i więzadeł. Korzyści: zwiększenie możliwości ludzkiego ciała i poprawa wyników sportowych.

 W treningu mobility wykorzystuję się Rollery, sztangi, kettlebell, taśmy i gumy thera-band.

trening mobility

trener personalny Kraków

Rozciąganie –  zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania. Jest naturalnym systemem ćwiczeń, który zaczerpnięty został m.in. z obserwacji zwierząt łownych wykonujących podobne "ćwiczenia" łączącym w sobie elementy gimnastyki i kulturystyki łącząc naprzemienne serie ćwiczeń dynamicznych i statycznych. Standardowy zestaw ćwiczeniowy trwa kilkanaście do kilkudziesięciu minut jednej sesji. Polega na kilkunastosekundowej, izometrycznej pracy (napinaniu) mięśnia oraz następnie powolnym rozluźnianiu go, a następnie rozciąganiu go przez następne kilkadziesiąt sekund. Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest często zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nieprzesadzanie z napinaniem mięśni (nie wolno przekraczać progu bólu).

Rozciąganie używane jest również jako powszechna, ale zaawansowana forma rehabilitacji.

Wykonywanie ćwiczeń rozciągających wymaga miękkiego podłoża, np. maty i luźnego stroju.

Do głównych faz i zasad rozciągania zalicza się:

  • napinanie poszczególnych mięśni przez 10-15 sek.
  • rozluźnianie na 2-5 sek.
  • rozciąganie przez ok. 10-30 sek. (nie można doprowadzać do uczucia bólu - grozi to rozerwaniem tkanek i kontuzją)
  • równomierne ćwiczenia oddechowe towarzyszące poprzednim (nie wstrzymywać oddechu)

Rozciąganie można podzielić na kilka rodzajów:

  • rotacja stawów - rotacyjny ruch stawów mający poprawić ich smarowanie
  • rozciąganie statyczne - rozciąganie mięśni podczas spoczynku i ich rozluźnienia (np. dociskanie)
  • rozciąganie dynamiczne - rozciąganie mięśni poprzez ruch (wymachy itp.)

Stretching przed pracą

Gimnastyka to ćwiczenia ruchowe, mające wpływ na cały organizm. Skupiamy się na ćwiczeniach ogólnokondycyjnych, gimnastyki porannej oraz ćwiczeniach izometrycznych. Stretching to zestaw ćwiczeń polegających na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszenia. Poczuj się lepiej na cały dzień.

 
trener personalny Kraków

Brak czasu na dojazd do siłowni? A może nie chcesz trenować publicznie, wolisz w zaciszu własnego domu. Jeśli brakuje Ci wiedzy i motywacji, nie musisz już siedzieć bezczynnie, bo trener osobisty może przyjechać wprost pod Twoje drzwi i odbywać z Tobą regularne treningi osobiste. Nie ważne jaki jest Twój powód braku chęci korzystania z klubów fitness, najważniejszy jest Twój powód, dla którego zdecydowałeś się rozpocząć treningi w domu. Jeśli masz wystarczająco dużo miejsca w domu, ale nie masz sprzętu do ćwiczeń, to także nie jest przeszkodą, bo trener może przyjechać do Ciebie z kompletnym zestawem treningowym. Nie potrzeba wcale całej sali do ćwiczeń ze wszystkimi skomplikowanymi maszynami, by zbudować piękne ciało, wzmocnić swoje mięśnie, czy spalić zbędną tkankę tłuszczową.