Trening personalny

Trening personalny

Wykonywanie ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera to doskonały sposób, aby osiągnąć zamierzone cele i w krótkim czasie uzyskać pierwsze efekty. Prowadzony przeze mnie trening pozwala przeanalizować wzorzec ruchowy podopiecznego oraz poziom jego sprawności. W oparciu o te dwa istotne czynniki mogę zaplanować kolejne spotkania w taki sposób, aby możliwe było jak najszybsze osiągnięcie wyznaczonych celów.

Pierwsze spotkanie

Podczas pierwszego spotkania dokonuję ponadto pomiarów ciała, takich jak zbadanie BMI, wagi, wzrostu i obwodów, które następnie są regularnie powtarzane. W ten sposób możliwa jest pełniejsza ocena dokonywanych postępów.

Moim klientom mogę zagwarantować pełen profesjonalizm oraz indywidualne podejście, co przekłada się na sukcesywną poprawę wydolności i ogólnej sprawności. Doskonale zdaję sobie sprawę, że każdy organizm jest inny, dlatego nieustannie poszukuję metod odżywiania oraz ćwiczeń, które mogą zadziałać najskuteczniej w konkretnym przypadku. Dzięki temu nawet najbardziej wymagający klienci mnogą liczyć na moją profesjonalną pomoc oraz skuteczność zaproponowanych treningów.

Zależnie od potrzeb i oczekiwań moich podopiecznych zaproponować im mogę odpowiedni plan działania, a więc: 

  • trening odchudzający i pozwalających zredukować tkankę tłuszczową,
  • ćwiczenia umożliwiające budowę masy i siły mięśniowej,
  • treningi wzmacniające,
  • ujędrniające i kształtujące mięśnie,
  • treningi funkcjonalne
  • przygotowujące do różnego rodzaju testów sprawnościowych

Oferuję spotkania na terenie Krakowa w wybranych klubach sportowych, a także w plenerze oraz w domu klienta.

Zalety treningów personalnych:

  • nieustająca motywacja do wysiłku,
  • indywidualne podejście,
  • wypracowywanie prawidłowych wzorców ruchowych,
  • dobór ćwiczeń do konkretnego celu lub dyscypliny sportowej,
  • stała kontrola oraz nadzorowanie ćwiczeń wykonywanych przez podopiecznego,
  • planowanie treningów w pełni dopasowanych do stopnia zaawansowania klienta, zarówno pod względem rodzaju ćwiczeń, jak i ich intensywności.